mandag 1. juni 2009

Todayy 1 Junii jo <33 ;)

dagen starter med og våkne halv 9.. menne var så sliten fra i går så liggaaa der til 10 jeeg xP våknet spiste frokost.. etterpå skifta jeg til kirken "fiine klæær" så var i bilen.. da vi kjørte i veiiien snart ved kirken, ringte mob'en til morra mii xP hun som skulle besøke oss ringtee.. de sa at vi skulle til den andre kirken så svingte vi med full fart xD lol ass ;) der var det noen som hadde konformasjon ogsåå ;) så det var kult da.... vi gikk opp i kirken det var morro ;D også var det de som skulle besøke oss... han lille på ca. 7 år hadde på seg caps og så so han ikke falt capsen ned på en mann sin hodee xP lol!!!!! hahaa ;D da vi skulle ut så, så jeg ikke tråkka jeg på en dame! xD også hun skjeftaa på meg, menn jeg kjønte ikke faen hva hun sa xP hun kunne ikke norsk.... hun skjefta på hennes språk og jeg bare uuunskyyld ;) hahaa lol!!! så kjøte vi hjem kjøpte brus på bunnpris først ;) da var vi i huset. Vi spiste og so på disneey xD på H2O ;) eller hva det er.. etter det gikk vi til lekeplassen.. det var kjedelig der så vi gikk og gikk sikklig langt i 2 t.!!!! og det var varmt og vi hadde ikke noe vann ;( menn da vi har fremme løp vi til drikkefontenee xP etter vi drikka Yeah.. så lekte vi med vannet xD så var det en sikklig stor skliie ;D lekte med det drit mye og skateboard-plass lol.. vi var der ca.5 timer så gikk vi hjemm en stor flokk følge etter hverandre til huset miit x) da vi gikk hjem måtte de hjem ;(( menne nå sitter jeg på dataen ikk no og gjøre snakker litt med vennina mii <33 menn er ikke på habbo søstra mii skal ha dataen snart vi har sånn bytting hvem som skal ha dataen... vi hadde 2 men den ene er i kjelleren.. den er ødelagt da.. vi trenger sånn minne-greiie xP den koster ca 900 ;( mamma gidder ikke og kjøpe den ass... menne kjeder meg menne
SES Babyyyyy <33!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar