torsdag 4. juni 2009

2 Junii

Heii <33 Idag er det tirsdag! tilbake til skolen... Våkna 7:00, men var så sliten at jeg våkna 8:00. Var så sliiten =( Menne igår sov jeg 1 xP ikke no med det og gjøøøre xD <33 Pleier og våkne halv åtte, og skifter 8:00... så det var ikke braaa x) Da var jeg i trikken, ingen og ta følge med! =( Da jeg var i skolen gikk ned de små trapperinnene kom vennene miine Til meg! og snakke om ting og tang.. Tirsdag veldig kjedeelig! menne på musikkTM, så vi på fiilm den var litt gammel... de visste filmen fordii den ble filmet på torshov, den var jæævliig morsom! Etter skolen, gikk jeg og my beste friiend xP til tippestuua! elsker og være deg ass.. Da jeg kom jeg var middagen: riiibbeeee!! driit deiiliig! ;P <33 sov ca. 11 Bra right? hehee... Chatta og sånt på dataen...


KL 8 gikk jeg ut med vennina mii <33 for og kjøpe iskrem.. men den iskremen vi ville ha det var enkelig saftpose den er good <33 den var utsolgt så vi spurte selgeren, han sa det var utsolgt ;( den kommer imorgen sa haan =D så vi kjøpte goodterii istedet... kommm hjem 10 tror jeg, så so jeg på tv ;) Disneyyy Channel er best babyyy ;** xD Bedde og gikk til søøvn ;P ses!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar