torsdag 4. juni 2009

Onsdag! 3. Juuniii <33

Jeg våkna 7:00, Idaag skal jeg til Nobels Fredspriiis! <33 GLEDER MEEG <33 Lagde bare en brøskive menn ladge mat igåår, frokost var frokost-blanding xD skiiifta, og spurte søøstraa mii om 10 kr. for skolebrød... gikk til kiwi for og kjøpe det gikk tilbake til myy hoouse og ringte på bestevennina mii hun bor i samme bolig! Vi tok bilen til vennina mii :) faren kjørte, å jeg glemte og si at jeg starter kl 8 på onsdag ;) Vi komm til skolen og det var 15 min læreren skulle komme og hente oss inn! Vi gikk opp først hadde samf.. og penskrivning! Så fikk vi friminutt! Etter det gikk vi opp gjorde oss klare, tok sekkene stilte seg i rekka nede, vi skulle gå med 5A TOO <33 Vi gikk til trikken vi alle... Komm en trikk, men den skulle vi ikke taa ;P så kom 12 trikken og den skulle vi ta<33 Da vi kom dit kunne ikke alle barna komme inn x) vi var rund 50...
så 5A gikk inn først mens vi var ute på en nyyydeliig hage masse blomster.. vi lekte harn læætiis ;) etterpå lekte vi kriig xD menne vi var dyyr xD det var kult og læætiiis lol asss.... Etter 1 time tror jeg gikk de ut, så gikk vi inn tok sekkene ut i en sånn nesten kiste xD so ut som det ass...
Det var sikklig kult og morsomt.. Vi fikk sånn klistre merke som vi skulle lime i genseren vår for og vi vite at vi var i lissom klassen x) da vi kom tilbake til skolen gikk vi på datarommet og skrivde forsettelse på historien våår <33 komm hjem fikk jeg mat seff!! menne husker ikke hva vi spiste x)






SES! <33 lOVE BABYYYY <33 ;**

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar